maanantai 22. elokuuta 2016

Sannille hittibiisi

Sanni on saanut aikaan kohun, jos toisenkin. Päätin nyt kokeilla sannismia ja kirjoitin Sannille seuraavan hittibiisin.

On mulla lunta nenänpäässä,
sormetkin aivan jäässä.
Näen pehmoisia pilviä,
vaaleanpunaisia, ilman siipiä.

Leijun katonrajassa,
pirjot rinnuksissa.
Vedinkö liian pitkän viivan,
tripillä koko illan.

Katselen nyt itseäin,
haluanko viettää elämäni näin.
Olen varmaan jo delannut,
elämäni kelannut.

Katonrajassa.

Kämppä tyhjänä,
makaan lattialla.
Olen ollut jonkun patjana.
Ihan eevana.

Katselen nyt itseäin,
haluanko viettää elämäni näin.
Olen varmaan jo delannut,
elämäni kelannut.

Ranteissa vanhat arvet,
puistossa kyyhkyparvet.

Katselen nyt itseäin,
haluanko viettää elämäni näin.
Olen varmaan jo delannut,
elämäni kelannut.

Lennän niiden mukaan,
valoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti