maanantai 20. marraskuuta 2023

Tukholman profetia

Profetia Suomen kansalle

1800-luvun alkupuolella nuori Joseph Smith näki jumalallisia näkyjään, joiden pohjalta muodostui mormonien uskonto. Voiko nykypäivänä nähdä uskottavasti näkyjä ja profetioida? Tätä kysymystä käsittelen hiukan tässä kirjoituksessa.

Yrjö Säkkinen oli aikansa "somettaja", koska nauhoitti juttujaan C-kaseteille, joita kopioitiin ja levitettiin eteenpäin. Yrjö Säkkinen oli mitä ilmeisemmin helluntailainen tai kuului johonkin muuhun ns. vapaaseen suuntaukseen. Tuskin oli luterilainen, kun jo vuonna 1984 moitti kirkkoa, että kulkee harhapoluilla. Säkkinen myös painotti uppokasteen merkitystä, ihmisen täytyy tietoisesti ottaa vastaan kaste, eikä luterilaiseen tyyliin vauvoja kastaa.

Yrjö Säkkinen sai 28.5.1984 Tukholman kaupungissa Jumalalta profetian Suomelle - Jumala puhui hänen kauttaan. Helluntailaisuudessa tärkeässä roolissa on Pyhän Hengen lahjoittama armonahja, jotkut ns. puhuvat kielillä, toiset näkee näkyjä ja profetoi, joillakin on kyky parantaa sairaita. Yrjö Säkkisen armolahja näyttäisi olleen näkyjen näkeminen ja profetoiminen.

Toukokuun lopulla 1984 Yrjö Säkkinen sai kuuluisan näyn, joka tunnetaan nykyään nimellä Tukholman profetia - profetia Suomen kansalle. Yrjö Säkkinen nauhoitti profetian C-kasetille Tukholmassa ja vuonna 1985 se tuotiin Suomeen, jossa sitä levitettiin.

Vuoden 2023 syksyllä Yrjö Säkkisen profetia alkoi jälleen nousta pinnalle, marginaalimedioissa vilahteli profetia Suomen kansalle. Netissä se ei ole aivan uusi ilmiö. Vanhin maininta mihin itse olen törmännyt netissä on vuodelta 2012 - yli kymmenen vuotta sitten ainakin aiheesta on keskusteltu internetin uumenissa. Netin uumenista löytyy erilaisia versioita ja tulkintoja Yrjö Säkkisen profetiasta, mutta itse pyrin kertomaan mahdollisimman alkuperäisen version.

YouTubesta löytyy Yrjö Säkkisen C-kasetin A-puoli ja B-puoli.

Profetiaa kuunnellessa tai lukiessa täytyy muistaa, että Jumala puhuu Yrjö Säkkisen kautta.

PROFETIASANASTOA
Yrjö Säkkinen tuntuu olevan "syvän päädyn" uskonmies ja käyttää Raamatullisia ilmaisuja, joten avaan hiukan niitä.

Öljy
Pyhä Henki.

Viini
Jumalan Sana, Jeesuksen veri. Jeesuksen morsian juo Jeesuksen verta (ehtoollisviini), Jumalan Sanaa.

Jeesuksen morsian
Jumalaan uskova ihminen, uskovainen, joka on kastettu Jeesuksen nimeen.

Denari
Miehen päiväpalkka.

Koiniks-mitta
Yhden päivän vilja-annos, noin 1 litra.

Raamattu (KR38) - Ilm. 6:5-6:
5. Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6. Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."
Raamattu (KR92) - Ilm. 6:5-6:
5. Kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Siinä samassa näin mustan hevosen, ja sillä, joka istui hevosen selässä, oli kädessään vaaka.
6. Minä kuulin äänen, joka tuntui tulevan noiden neljän olennon keskeltä, ja se sanoi: "Mitta vehnää denaarilla, ohraa kolme mittaa. Öljyyn ja viiniin älä koske."
Huom. ruoka maksaa niin paljon, että päiväpalkalla saa ruokaa yhden päiväannoksen.

Roos, Roosin poika
Roosin on tulkittu tarkoittavan kansaa, joka asuu nykyisen Venäjän alueella. Samaan alueeseen viittaa myös Goog/Gog.

Raamattu (KR38) - Hes. 38:1-3:
1. Minulle tuli tämä Herran sana:
2. "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
3. ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.

Alla on sinisellä Yrjö Säkkisen nauhoittama profetia. Itse en ole kirjoittanut kyseistä pätkää, mutta olen kuunnellut profetian ja samalla seurannut tekstiä, kuinka paljon se eroaa. Profetiateksti ei paljonkaan eroa siitä mitä Säkkinen puhuu. Tekstistä on jätetty pois joitakin turhia sanoja ja joitakin kohtia muotoiltu paremmin, mutta sanoma ei ole juurikaan muuttunut. Sinisen osuuden olen kopioinut, mutta muotoillut sen joitakin kohtia sekä lisännyt väliin muutamat omat kommentit ja Raamatun kohdat.

YRJÖ SÄKKISEN PROFETIA SUOMEN KANSALLE
Näin venäläisen sotilaan, joka oli aseistettu niin kuin kuuluu olla. Päässä sillä ei ollut kypärää, vaan sillä oli kenttälakki. Siinä oli Venäjän armeijan tunnukset ja rinnassa sillä oli Venäjän armeijan myöntämiä kunniamerkkejä.

Miehellä oli aseenaan pikakivääri ja hän seisoi rajapyykkien välissä. Toinen rajapyykki oli Venäjän puolella, ja toinen, sinivalkoinen, oli Suomen puolella. Rajapuomi oli nostettu ylös: raja oli siis auki. Tämä sotilas oli hämmästyttävän suuri. Kun minä sitä näyssä katselin ja olin seisovinani noin 25-30 metrin päässä kasvot sitä sotilasta kohden, niin minusta katsoen sen sotilaan koko oli pitkästi yli kymmenen metriä. Sillä koolla haluttiin näyttää sitä Venäjän armeijan voimaa, mikä sillä oli.

Minä ihmettelin suuresti sen toisen kainalon alle tungettua kangaspakkaa. Se oli olevinaan valkoista kangasta ja niin kuin iso purje, joka oli mytytty rullalle. Ei käännetty vaan mytytty ja se oli kasassa. Kun katsoin tarkemmin, niin siinä olivat siniset ja valkeat värit, joten sen täytyi olla Suomen lippu.

Näkyä katsellessani minä kuulen seuraavat sanat: ”Koiniks-mitta nisuja denarin, ja kolme koiniksia ohria denarin. Älä turmele öljyä äläkä viiniä”. Tämä sanottiin Venäjän sotilaalle. Venäjän sotilas kuuntelee tämän sanan ja nyökkää, että hän on ymmärtänyt.

Sen jälkeen Venäjän sotilaalle annetaan ikään kuin mittanuora. Se annetaan sen vasempaan käteen, sillä oikeassa on Suomen lippu. Venäjän sotilas saa käskyn kulkea määrätty matka ja merkitä mittanuoralla askelien pituudet. Joka kerta kun se astuu askeleen, täytyy nämä askeleet kirjoittaa ylös päiväkirjaan. Kun se tulee siihen paikkaan mihin se on määrätty ja mihin sen on lupa tulla, niin siihen pitää pysähtyä ja siihen se pystyttää paalun merkiksi, että tähän asti on tultu. Se on Kymijoen ranta.

Siitä Venäjän sotilaalle annetaan suora tie nousta pohjoiseen. Venäjän sotilas kävelee reippaasti Kuopioon, ja siitä Ouluun, ja siitä Kemiin, ja Tornioon jokivartta ylös edelleen. Sille sanotaan: ”Tähän sinä rakennat leirin” ja Venäjän sotilaalle annetaan paljon piikkilankaa ja rakennustarvikkeita, jotta se rakentaa siihen leirin. Jos kartalta katsotaan, niin se on noin kolmestakymmenestä viiteenkymmeneen kilometriä Pellon pohjoispuolella. Ruotsin puolella on vastassa Karunki, sitten Wittangi ja Wittangista suora tie Norjaan.

Yrjö Säkkisen kommentti kasetilla:
Tähän minä huomauttaisin, että tässä on virhe. Paikka ei voi olla Karunki vaan se on Pajala. Sieltä on suora tie Wittangiin, josta valmistui 1984 kesällä Kiirunan kautta suora tie Norjaan Narvikiin.

Venäjän miehelle sanotaan seuraavat sanat: ”Sinä saat olla tässä siihen asti, kun sinun veljesi lähtevät Israelin maalle”. Venäjän sotilaalle sanotaan myös seuraavat sanat: ”Sinun täytyy itkeä paljon kaatuneita veljiäsi, jotka tulevat kaatumaan siinä suuressa sodassa, joka alkaa Persiassa, kun sinä ja sinun veljesi menette Persiaan. Sinulle annetaan lupa mennä Persiaan ja avata tie Eufrat-virtaa myöten idästä nousevalle suurelle kuninkaalle”. Minä puhun sinulle, sanoo JHVH Jireh, että sinä saat oikeuden astua pyhälle maalle, mutta sinä et tule tuhoamaan pyhää kaupunkia, etkä tule häpäisemään sen kansaa, vaan sinun veljiesi luut tulevat valkenemaan Harmageddonin kentälle. Sinä Roosin poika, sinä juhlit voittoasi vähän aikaa, sillä sinä ja sinun veljesi kaatuvat miekkaan Harmageddonin kedolla.

Suomessa sinulla on oleva leiri Norjaa ja sieltä lännestä nousevia kuninkaita vastaan, mutta sinä et saa vahingoittaa Suomen kansaa etkä häpäistä sen pyhiä arvoja. Sinä saat pitää leiriä tässä maassa, mutta sinä et saa turmella öljyä etkä viiniä.

Suomen kansalle nousee profeetta, joka seisoo sinua vastaan ja profetoi määrätyt hetket, ja profetoimisensa lopussa hän tekee Suomen kansassa profeetan merkit ja poistuu minun tyköni. Hänet kutsutaan kotiin. Tämä profeetta julistaa Suomessa väkevän pelastussanoman, jonka myös sinä kuulet, sinä mahtava Roosin poika. Tämä profetia ja profeetta, jonka minä kutsun Suomen maasta, tulee olemaan väkevän pelastussanoman julistaja, ja tuo monta minun tyköni, sanoo Herra.

Jumalan sana tulee olemaan voimakas ja vahva Suomessa, ja kutsuu paljon ihmisiä pelastukseen, ja tuo esille paljon suuria asioita. Ja sinä Roosin poika, sinä näet sen ja sinä hämmästyt.

Sinun halusi on karata Suomen kimppuun, mutta minä olen paneva esteen sinun eteesi. Vaikka monet jumalattomat Suomen maassa lankeavat sinun miekkaasi, sinä et turmele öljyä etkä viiniä, sanoo Jumala. Minä olen nostanut sinut, sinä mahtava Roosin poika, sinä saat kävellä Suomen halki, mutta sinä et saa turmella öljyä etkä viiniä, sanoo Herra, Herra.

Minun poikani, Jeesuksen Kristuksen morsian, tekee morsiamen merkin Suomessa, sinä näet sen, sinä Roosin poika ja sinä hämmästyt. Ja kun tämän profeetan päivät ovat päättyneet, sinä palaat takaisin Venäjän maalle ja kerrot siellä niistä suurista asioista, joita olet Suomessa nähnyt.

Sinä Venäjän sotilas, minä olen nostanut sinut ruoskaksi juopuneelle ihmiskunnalle. Minun sanallani sinut nostettiin voimaan ja valtaan ja taistelemaan, mutta minun sanallani sinut myös kaadetaan, sanoo Herra.

Sanoma Suomen kansalle on tämä, sanoo Jumala. Kun ahdistuksen päivät tulevat ja portti avataan idästä nousevalle kuninkaalle ja sen sotilaille, teillä ei ole yhtään ystävää Euroopassa. Teillä ei ole yhtään kansaa, joka nostaisi asetta teidän puolestanne Venäjää vastaan. Sinä Suomen kansa tulet olemaan yksin, yksinäisempi kuin talvisodan päivinä. Mutta sama enkeli, joka taisteli teidän rinnallanne talvisodan päivinä, tulee taistelemaan teidän rinnallanne, ja minä tulen huolehtimaan siitä, että se Venäjän sotilas, joka nousee teidän maahanne, ei häpäise teitä, eikä ota eikä turmele öljyä eikä viiniä.

Ruokatavarat tulevat nousemaan arvaamattomiin hintoihin teidän maassanne. Koiniks-mitta nisuja tulee maksamaan denarin ja kolme koiniksia ohria denarin, mutta öljyä ja viiniä ei turmella. Öljy on Jumalan Pyhä Sana, ja viini on Jumalan Sana. Teille jää vain yksi paikka, mihin te voitte paeta, kun ahdistuksen päivät tulevat, sanoo Jumala, ja se paikka on Jumalan Sana. Ei yksikään valtio ota vastaan teidän pakolaisianne. Te yritätte paeta Amerikkaan ja te yritätte paeta Kanadaan, mutta teitä ei oteta vastaan. Niin kuin ei otettu vastaan Israelin lapsiakaan Saksan ahdistuksen päivinä, vaan heidät palautettiin Saksaan. Niin tulevat länsimaat palauttamaan teidätkin takaisin kotimaahanne, sillä minä Herra, haluan sen sillä tavalla. Ja minun tieni eivät ole teidän teitänne.

Mutta joka turvaa minuun ja pysyy minun sanassani, hänellä on leipää ahdistuksen keskellä, ja hänellä on lepo minun Sanassani, sanoo Jumala, sillä eikö teidän päivänne ole minun kädessäni, sanoo Herra. Enkö minä ole Jumala ahdistuksenkin päivinä? Tämä on sanoma Suomen kansalle, sanoo Herra, Herra. Sinun on tehtävä parannus murhistasi, velhouksistasi, salavuoteistasi, varkauksistasi, aborteistasi ja hillittömästä haureudestasi.

Vertaa Raamattu (KR38) - Ilm. 9:20-21:
20. Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.
21. He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

En minä kysy, haluatteko te tehdä parannuksen, vaan minä sanon, ”Sinun on tehtävä parannus”. Mutta te ette tee sitä, enkö minä Herra paaduttanut Faraon sydämen, näyttääkseni voimani Mooseksen kautta. Minä, sama Jumala, paadutan Suomen kansan sydämen, että te ette tee parannusta velhouksistanne, haureudestanne, salavuoteistanne, irstauksistanne ja aborteistanne ja kaikista niistä kauhistuksista, joita te teette minun nimessäni ja minun kasvojeni edessä.

Mutta pyhät tulevat loistamaan ahdistuksen keskellä niin kuin lamput, ja yksikään teistä, jotka olette minun omani, sanoo Jumala, ei joudu hukkaan sillä minä Herra, Herra, olen sen niin päättänyt.

Suomen kansa, minä olen kutsunut sinua niin monta kymmentä vuotta, talvisodan raskaina päivinä te rukoilitte minun edessäni, jokaisesta kirkosta nousi rukous minun kasvojeni eteen, ja ne rukoukset ovat muistossa rukousten maljassa tänäkin päivänä. Ja jatkosodan raskaina päivinä, kun veristä uhria kannettiin Suomesta, te rukoilitte minun edessäni, te kannoitte rukouksin kärsivän kansan kohtalon minun eteeni. Minä muistin teitä ja minä siirsin teidän kohtalonne hetken. Mutta nyt, hyvinvoinnin, rikkauden ja yltäkylläisyyden päivinä, te kirkkojenne etummaisina olevat, teidän tehtävänänne tuntuu olevan häväistä minun sanani.

Te riitelette perinnäissäännöistä ja opista, ja te vainoatte niitä, jotka ovat yksinkertaisia totisia rukoilijoita. Te olette purkaneet jokaisen käskyn, jonka minä olen antanut. Kun minä sanoin: ”Älä tee huorin”, te teette huorin kaikilla alueilla. Kun minä sanoin: ”Älä tapa”, te tapatte viattomia syntymättömiä lapsia kaksikymmentäviisi tuhatta vuodessa. Kun minä sanon: ”Älä varasta”, niin te varastatte toisiltanne, te varastatte yhteiskunnalta ja valtiolta, ja valtio varastaa teiltä. Kaikki te varastatte toinen toisiltanne. Kun minä sanon: ”Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi”, te todistatte systemaattisesti joka päivä väärin teidän lähimmäisestänne. Kun minä sanon: ”Älä himoitse lähimmäisesi huonetta” te himoitsette lähimmäisenne huonetta. Kun minä sanon: ”Muista pyhittää lepopäivä”, te ette pyhitä lepopäivää, vaikka teillä on aikaa levätä. Te käytätte minun pyhäpäiväni ja sapattini riettauden ja haureuden harjoittamiseen. Se on noussut minun eteeni kuin löyhkä.

Tänä päivänä te häpäisette sitä Jumalan viljaa, joka kasvaa teidän pelloillanne, mutta huomenna te maksatte koiniks-mitasta nisuja denarin ja kolmesta koiniksista ohria denarin, ja denari on noin sata markkaa. Köyhillä ei tule teidän keskuudessanne olemaan leipää, sillä rikkaat piilottavat sen, mutta ne jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa, heille katetaan pöytä ahdingon keskellä, sanoo Herra, Herra.

Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

Minä olen Jumala, ja minä olen tämän asian puhunut. Sinä minun palvelijani siellä Tukholman kaupungissa, jolle minä olen antanut tämän profetian, älä pelkää julkaista tätä profetiaa. Laske tämä kasettina ulos niille ihmisille – ei sinun tarvitse lähettää sitä koko maahan – vaan muutamille ystävillesi, jotta he kuuntelisivat ja kertoisivat siitä eteenpäin.

Sinä Jumalan valittu kansa, minä sanon sinulle, sinä Jumalan valittu, joka asut Suomen maassa, ja olet minun poikani Jeesuksen Kristuksen morsian, sinä et tule kokemaan ahdistuksen hetkeä niin raskaana kuin kokevat ne, jotka eivät ole minun Poikaani tunnustaneet. Minä suojelen sinua morsian, minä varjelen sinua morsian, ja sinä tulet loistamaan kansasi keskellä, niin kuin lamppu loistaa pimeässä paikassa. Ja sinulle annetaan lohdutukseksi tämä merkki: ”Koiniks-mitta nisuja denarin, ja kolme koiniksia ohria denarin. Mutta sinulta ei turmella öljyä eikä viiniä”.

Jatkakaa haureuttanne, te jotka haluatte sitä jatkaa, sillä näin sanotaan pyhässä kirjassa: ’Pyhät pyhittyvät, mutta saastaiset saastuvat’. Suomen kansa, älä luota lännestä tulevaan apuun, sillä ei sitä tule. Ruotsi ei lähetä joukkoja sinua puolustamaan, Amerikka ei tule sinun avuksesi, Länsi-Saksan armeijat ovat lyödyt ja hajallaan, minä näin Länsi-Saksan sotilaiden itkevän maassa polvillaan. Teillä ei ole yhtään ystävää, ainoa, joka voi teitä varjella ja suojella, on minun Poikani Jeesuksen Kristuksen sovintoveri, ja sen te olette ylenkatsoneet ja jalkoihinne polkeneet. Vain morsian, minun Poikani morsian, sinä olet uloskutsuttu, ja sinä tulet seisomaan, kun muut ympärilläsi kaatuvat.

Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita.

Minun oma välikommentti:
Vuodenaika on ilmoitettu, kesä, mutta vuotta ei mainita.

Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja morsian ottaa vastaan sen sanan kuuleviin korviinsa. Iloitse minun sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra, tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niitten vanhurskaitten rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa minun edessäni.

Yksikään Jeesuksen Kristuksen oma ei joudu tappioon. Yksikään, joka Jeesuksessa Kristuksessa on, ei joudu häpeään, vaan hän tulee seisomaan, ja kun minä näen hänelle hyväksi, hän saa irrottaa aurasta kätensä, ei niin kuin vihollisen voimat vaativat, vaan niin kuin minä olen sallinut. Taistelujen päivät ovat tulossa, Israelin veljet, teidänkin aikanne on tulossa. Kaikki te, jotka luotatte ihmisen apuun. Te tulette näkemään sen turhaksi. Mutta Israelissa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani. Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja myös sinä, pieni palvelijani Tukholmassa. Sinä, joka et ole ollut minun tahtoni esteenä, myös sinä saat tehdä sen osan, mikä sinulle valitaan. Sinun aikasi ei ole vielä tullut. Sinä et tule tekemään suurta työtä, sinä tulet olemaan sellainen, miksi minä olen sinut määrännyt. Älä kysele palvelustehtävääsi, ei se ole sinulta, vaan se on minulta. Sana lähti liikkeelle tänä iltana Suomen kansalle. Äänitä tämä kasetti ja kirjoita ylös tämä profetia. Postita se niille ystävällesi, joita sinulla on Suomessa. Nämä ystävät saavat sitten jakaa sitä edelleen. Soita tätä myös itse nauhalta niille, jotka haluavat kuulla.

Kun minä lähetin profeettani Jesajan, minä sanoin: ”Kuulkoot, tai olkoot kuulematta. Puhu sinä nämä sanat”. Mutta niin on käyvä myös tämän profetian. He kuulevat, mutta ovat kuulematta. Suomen johtavat henkilöt, älkää kuvitelko, että te olette omalla taidollanne nousseet siihen asemaan, mikä teillä on. Ei kukaan voi mitään tehdä ilman minun tahtoani ja sallimustani. Minä sanon teille, älkää luottako niihin sopimuksiin ja niihin asiakirjoihin, joita teillä on Neuvostoliiton kanssa. Luottakaa minun sanaani, se on minun sanani, joka pitää pois tuon mahtavan Venäjän karhun teidän maastanne. Kun te teette minun tahtoni, niin minä sallin teille siunauksen päivät, mutta kun te käännätte minulle selkänne, te saatte niittää kirousta, sillä minun Henkeni ei salli, että minun nimeäni jatkuvasti pilkataan, sanoo Herra, Herra. Kun tämä profetia menee Suomeen, sitä ei uskota. Mutta minä sanon sinulle palvelijani, puhu se. Kuulevat tai olkoot kuulematta.

Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan, minä olen sinut kutsunut, minä olen ollut sinun kanssasi tähän päivään asti, enkä minä sinua vastedeskään hylkää. Mutta kuinka mielelläni minä haluaisin, että sinä tekisit minun tahtoni. Minä autan sinua, ja kun tulee se päivä, että sinä palajat, niin sinä vahvistat minun veljiäni. Suomen kansan asiat ovat huonommin kuin teistä yksikään arvaa. Mutta morsiamen asiat ovat paremmin kuin yksikään teistä osaisi edes uneksia. Minun Poikani on valmistanut teille hääaterian, he tulevat iloitsemaan pitkien pöytien äärissä, ja kun maan päällä on ahdistus ja vaino vahvimmillaan, kulkee Ylkä kansansa suojana. Minä rakastan sinua Suomen kansa, minä olen kutsunut teitä niin monta kymmentä vuotta, minä autoin teitä talvisodassa, ja minä autoin teitä jatkosodassa, ja kuinka mielelläni minä auttaisin teitä tässä kolmannessakin maailmansodassa, joka pian tulee. Mutta te ette ole tahtoneet kuulla minua. Sinä morsian, kuuntele Yljän ääntä, kuuntele sen profeetan ääntä, jonka minä nostan. Mutta, kuuntele myös minun sanaani, joka on kirjoitettu Raamattuun.

Minun oma välikommentti:
Vertaus viisaista ja tyhmistä morsiusneidoista (Matt. 25:1-13), viisi tyhmää morsiusneitoa ei ollut valmiina, kun ylkä saapui, heillä ei ollut öljyä lamppuihin - eivät päässeet häihin. Koska morsian on uskovainen ihminen, niin silloin ylkä eli sulhanen on Jeesus, jonka tulemiseen kannattaa olla valmis, muuten ovi laitetaan kiinni ja et pääse "hääjuhliin".

Ruoki itseäsi sanalla, ja kulje suoraan, kapeaa tietä. Sinä saat kulkea tahdissa ja tulla kotiin. Minä, Herra, Herra, olen tämän profetian puhunut. Ja minun yksinkertainen pieni palvelijani Tukholmassa on tämän profetian nauhoittanut. Suomen kansa, tee parannus kaikista niistä synneistä, joita olet tähän päivään asti tehnyt, niin minä armahdan sinua. Minä en voi enää siirtää teidän kohtaloanne, sillä se ahdistus on tuleva yli koko maanpiirin, mutta minä otan teistä pois paljon, paljon. Minä halajan paljon enemmän morsiameen, kuin mitä siellä nyt on. Sillä ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra. Profetia päättyy tähän. Ja minä annan jatkon profetiaan sille palvelijalle, jonka minä olen tähän tehtävään valinnut.

Vertaa Raamattu (KR92) - Matt. 9:12-14:
12. Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.
13. Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
14. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

YHTEENVETOA
Venäjä miehittää yli puolet Suomesta, mutta ei pysyvästi, eikä sillä ole oikeutta sortaa Suomen kansaa. Venäjä pitää leiriä Pohjois-Suomessa, vartioi, jos lännestä koittaa joku hyökätä heidän päälle.

Sitten tapahtuu erikoisia juttuja. Suomesta nousee profeetta, ihminen, joka näkee näkyjä, kuinka Suomi pelastuu ja vapautuu. Näitä asioita puhutaan niin paljon, että venäläisetkin kuulevat ne - Suomi tulee pelastumaan! Profeetta kuolee jostain syystä, mutta se ei enää jarruta asioita. Profetian mukaan tapahtuu niin suuria asioita, että venäläisetkin hämmästyvät. Venäläiset tahtovat vallata ja kukistaa koko Suomen, mutta Jumala estää sen. Tuntuu kuin suomalaisista tehtäisiin jokin valittu kansa, joka laittaa liikkeelle muutoksen "valaistumiseen".

Huom. sanonta kuuluu "Valo tulee pohjolasta".

Jumala sallii, että idästä nousee kuningas, joka aiheuttaa Suomelle ahdistuksen päivät, mutta Jumala myös lopettaa sen ja tuhoaa venäläiset. Suomessa köyhät köyhtyy ja rikkaat piilottevat ruokaa, jolloin köyhille ei ole ruokaa - sekasortoa. Inflaatio nostaa hintoja, useimmilla menee päivän palkka päivän ruoka-annokseen, eletään ns. kädestä suuhun.

Se miksi tämä profetia on nostanut taas päätään, johtuu Venäjän hyökkäämisestä Ukrainaan, Suomen Nato-jäsenyydestä, Gazan-konfliktista sekä Suomen itärajan "selkkauksista". Profetiassa mainitaan myös Israel, Venäjä miehittää Suomea niin kauan kuin Jumala sallii Venäjän lähteä Pyhälle maalle, mutta Venäjä ei tule tuhoamaan Pyhää kaupunkia (Jerusalem?).

Huom. kun Venäjä sekaantuu Lähi-Idän konflikteihin, niin silloin Venäjän miehitys päättyy Suomessa.

Profetiassa viitataan myös Harmageddonin taisteluun, joka on aikojen lopulla käytävä viimeinen suuri taistelu, johon Gog ja Magog sekä muut Jumalan viholliset kerääntyvät Pedon kanssa. Roosin poikien luut valkenevat Harmageddonin kedolla - paikka sijaitsee mahdollisesti Israelin alueella. Jumala tuhoaa sen viholliset.

Miksi Jumalalla on tällainen suunnitelma, miksi se sallii Venäjän "riehua"? Profetian mukaan näin "jyvät erotetaan akanoista" eli uskovaiset ja pakanat. Suomi ja maailma on ajautunut pois Jumalasta ja tulee aika, jolloin katsotaan, ketkä uskovat Jumalaan ja ketkä eivät.

Psalmi 1:4-6:
4. Niin ei käy jumalattomien.
He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
5. Väärintekijät saavat kerran tuomionsa,
syntisillä ei ole sijaa vanhurskaiden joukossa.
6. Herra ohjaa omiensa tietä,
mutta jumalattomien tie päätyy tuhoon.
Huom. akana on jyvän kuori. Jotta jyviä voidaan käyttää, niin niistä täytyy poistaa kuoriosa eli akana.
Luuk. 3:17:
17. Hänellä on kädessään viskain, ja sillä hän puhdistaa puimatantereensa viljan. Jyvät hän kokoaa aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa tulessa, joka ei koskaan sammu.
Huom. ruumen on sama kuin akana eli jyvän kuori. Viskaimella jyviä heitellään ilmaan, jolloin jyvästä irtoaa akana ja tuuli vie ne. Jyvät jää.

Profetissa on monia kohtia, jotka on suoria tai melkein suoria lainauksia Raamatusta. Monessa kohtaa mainitaan "et saa turmella öljyä tai viiniä".

Ilm. 6:6:
Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä".

Profetia on saatu vuonna 1984, jolloin elettiin kylmän sodan aikaa ja Suomi suomettui Venäjän talutusnuorassa.

Kylmää sotaa kesti vuodet 1947-1991 ja se oli vastakkainasettelun aikaa, jossa kilpailivat kaksi suurvaltaa, Yhdysvallat ja Neuvostoliitto (Venäjä) liittolaisineen. Eivät sotineet keskenään, mutta muuten "väännettiin kättä". Olin 1980-luvulla lapsi, niin eipä lapsi ainakaan huomannut mitään kylmää sotaa. Myöhemmin, aikuisena olen tajunnut, että miksi sen ajan elokuvissa näkyi melko vahvasti Yhdysvallat VS. Neuvostoliitto -asetelma, kuten James Bond -elokuvissa.

Kirjailija George Orwell yleisti Kylmä sota -termin vuonna 1945.

1980-luvun ilmapiirin vuoksi ehkä Yrjö Säkkisen profetia tuntuu menevän metsään ainakin yhdessä jutussa. Tai ainakin nyt vielä tuntuu siltä. Profetiassa mainitaan, että Suomi jäisi aivan yksin, kun Venäjä miehittää Suomen, länsimaat eivät auta. Olemmehan nykyään Natossa ja meillä on turvatakuita moneen suuntaan, mutta on yksi muuttuja, joka voi jotenkin vaikuttaa asiaan - Donald Trump, saa nähdä miten asiat menevät.

Jos Venäjällä luetaan tämä profetia, niin sehän ei lupaa hyvää ainakaan Venäjän armeijalle, jolle käy lopulta kehnosti. Välivoittoja voi tulla, mutta lopussa odottaa tuho - jos eivät muuta tyyliä.

Yrjö Säkkinen oli vahva uskonmies ja siksi profetiassakin saattaa näkyä kuin helluntailaisuus, koska hoetaan "Herra, Herra..." jne. Tämä piirre häiritsee joitakin, joten profetiaa on koitettu selittää 2020-luvun termein ja sanankääntein - new age -piireissä.

1.4.2011 amerikkalainen selvännäkijä Steward Swerdlow ennusti, että Venäjä kaatuu ja Neuvostoliitto tekee paluun. Tämän piti silloin tapahtua vuoden sisään, mutta ehkä sitten Steward näki vain väärin vuosiluvun... tai sitten asia selittyy tuolla päivämäärällä.

9 kommenttia:

  1. Profetiassa sanotaan:
    "Minä sanon teille, älkää luottako niihin sopimuksiin ja niihin asiakirjoihin, joita teillä on Neuvostoliiton kanssa."

    Nyt Iltalehti kirjoittaa:
    "Venäjästä on tullut salaisen poliisin valtio. Suomen on nyt ymmärrettävä, mitä siitä seuraa. Venäjän naapurissa Suomella ei ole varaa tulkita kansainvälisiä sopimuksia omaksi vahingokseen."

    VastaaPoista
  2. Onpa mielenkiintoinen kirjoitus.
    Mua häiri tuo 10 metrinen venäläinen.
    Varmaan nyt on vaan unia selitelty, tai aivokasvain häirii.
    Toki voisi profetoida menneestä, kuinka taisteltiin ja miten kävi missäkin, rintamalle jaettiin pieniä raamattuja, kuinka moni taisteli ajatellen Jumalaa, missä Jumala oli jos kaatui ja jäännökset jäisivät vieraalle maalle. Se tuska miten siviilit, lapset ja muut kuolivat kun pommi putosi tuhoten rakennuksia.
    Missä Jumala, vai oliko se Jumalan tahto?

    Olen meinannut hukkua myrskyssä oliko se suojelusenkeli joka nosti uupuneen veneeseen, olin jäädä lapsena auton alle mutta oliko se suojelusenkeli joka turvasi viime hetkellä.
    Veljeni jäi auton alle ja ambulanssikyyti mutta selvisi pienellä kuhmulla. Olin silminnäkijä se oli shokeraavaa. Oliko suojelusenkeli pienen veljeni turvana?

    Mutta mieleeni tuli kun olin suunnilleen 10-vuotias unissakävelijä, sitä tein aiemminkin,(supervilkas mielikuvitus varmaan pisti unissakävelijäksi) mutta tuolloin otin peiton viitaksi ja lähdin kävelemään olin olkkarissa ja mumisin jotain, meillä oli vieras eli hän ja vanhempani oli siinä, en tietenkään nähnyt niitä, ja luulen että isäni saatteli mut takas sänkyyni.
    Aamulla isäni kertoi että vieras mainitsi erottavan jotain sanomaani että kieli oli muinaiskieltä.
    Vaikenin kuin muuri tuosta, näin paljon unia jotka toteutuivat, muistan muutamia, sitten aikuisena nähnyt myöskin enneunia, joita en ole uskaltanut kertoa eteenpäin.
    Olen nähny myös numerounta joita hyödynsin. Kirjoitin numeroita höyrystyneeseen (häh mikä sana) peiliin, sekin toi merkittävää etua.
    uskon 70% enteisiin, en ole taikauskoinen sentään.

    Ainahan profeettoja on ja diktaattoreita ja toivon että Trumppauksen tie veisi linnaan, ikke white house! Toivon että Putler ammuttaisin.
    Nalle Puh ja räkänokka samoin. Vallankumous!

    Arvostan eri uskontoja ja jokaisella on oma jumalhahmo, Brahma jonka kädessä on pyhä Veda-kirja, hindulaisilla on mahtava uskonto, en hyväksy ollenkaan että rienataan raamattua tai Koraania.
    Vaikka usea hakee lupaa polttaa Raamattu/Koraani.
    Lupia ei saisi myöntää. Kirkkoja ei saa polttaa, vaan pitää niitä pyhinä paikkoina.

    About 20 hesalaiskirkkoa soitti tänään maanantaina kirkonkelloja klo 12 konfliktien ja sotien keskellä olevien lasten puolesta.
    Mitä kirkonkellot auttaa kun lapset ja viattomat siviilit kärsii.

    Kauhulla katson miten eri maat vääntää kättä, ja yhä soditaan idässä ja lännessä.
    Suomalaiset rajaviranomaiset kertoivat, että heidän venäläiset kollegansa ovat tuoneet siirtolaisia Suomen rajalle, työntäneet heitä rajalle eivätkä ole päästäneet palaamaan takaisin Venäjälle.
    Miksi Venäläiset virkailijat työntää väkeään Suomen rajoille?
    Tullaan potkulaudilla, polkupyörällä, jalan, busseilla..Suomi sulkee rajoja(Kaakkoisrajat suljettu)ja jättää pari auki, miksi?
    Vainikkalassa yhellä mökillä oli vähän ahdistavaa olla kun tiesi miten lähellä Venäjä on.

    Toki toivon että turvapaikan hakijoita otetaan vastaan, vaikka epäillään venäläiset vyöryy Schengen maille.
    Germany, Austria, Belgium, Croatia, the Czech Republic, Denmark, Estonia, France, Greece, Hungary, Iceland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, the Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden and Switzerland siinähän on minne vyöryä, jos Finland ei kolahda.
    Suomi hei..Venäjä on jo niellyt Suomineitoa ja järsinyt toisen käden.
    Hyi miltä näytti tubessa tuo Venäläisten ryysäys, ai että Helsinki ei sopinut.

    Mielenkiinnolla aihetta kohtaan, en ole himouskovainen, mutta aistin herkästi ympärilläni asioita.
    Olen myös kokenut aaveen paikassa kummituskartano, silloin se oli kauhukokemus josta uskalsin puhua vasta vuosien päästä.
    Avoimin mielin, olen onnekas jos mulla on kuudes aisti yhä.

    Harrastimme ystävien kanssa spiritismiä yhden ja viimeisen kerran, koska ei saa rienata petoa.
    Koska näimme pedon.
    En ole hörhö olen hörhömagneetti. Voin olla vieraalta maalta kotoisin, harvinaisen veren sisältävä weird hahmotus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Profetian alkupäässä selitetään kymmenen metrinen venäläissotilas:
      "Sillä koolla haluttiin näyttää sitä Venäjän armeijan voimaa, mikä sillä oli."

      Puhutaan yhdestä sotilaasta, mutta sen suuri koko symboloi Venäjän armeijan suurta kokoa, miehiä riittää. Mutta nykyvalossa katsoessa, se suuruus ei välttämättä olekaan ihan niin suuri kuin ennen ajateltiin. Venäjällä tuskin on voimaa taistella monella eri sotarintamalla yhtäaikaa. Tällä hetkellä Venäjän voimat menee Ukrainaan, tuskin se pystyisi samalla voimalla nyt hyökätä johonkin muuhun maahan. Kykenee vain työntämään maahanmuuttajia (pelinappuloita) Suomeen.

      Jumala salli Suomen sodat, ei siis välttämättä ollut Jumalan suoranainen tahto. Jumala kuitenkin antoi apua Suomelle. Profetiassa mainitaan:
      "Mutta sama enkeli, joka taisteli teidän rinnallanne talvisodan päivinä, tulee taistelemaan teidän rinnallanne..."

      Suomen sodissa on koettu yliluonnollisia asioita, mieleeni tuli kuolematon venäläissotilas.

      Hindulaisuus on paras uskonto, sillä se hyväksyy muutkin uskonnot, koska kaikki uskonnot kertoo samasta ytimestä, joka on Rakkaus.

      Oletko kuullut unessasi miesäänen, joka laskee numeroita... 1, 2, 3... aina 9 asti ja aloittaa alusta, ääni voimistuu 9 kohti.

      Poista
  3. Venäjän propagandistit vihjailevat jo panssarivaunujen käytöllä Suomea vastaan.

    Ylen tietojen mukaan Venäjä todennäköisesti vakoilee suomalaistenkin tietoliikennettä sotilassatelliiteilla.

    VastaaPoista
  4. Ymärsin kyllä että kymmenmetrinen venäläinen kuvasti miten suuri Venäjä on.
    Vaikkakin se häiri.
    Enkelit sotimaan ei sovi ei, entä rinnalla voi olla.

    Venäläiset tunki alkuun joukon huonokuntoisia rajalle, ja sitten mustaihoisia jotka tuli jotkut lastenfillarilla, pyörien hautuumaata kohti.
    Mikä järki siinä on, ymmärretään raaka sota, mutta onko akanat kaikki niitä jotka ei kelpaa sotimaan?
    Uskon tuon hyvin vakoilee ilmanmuuta, dear finskit maatuska tulee tankilla.
    Tankki jossain torilla siihen heitellään ruusuja, näin otsikon vain.

    Ofc Venäjä on näreissään kun Suomi sulki rajojaan, ja sitten sinne pohjoiseen jossa pakkasta ja lunta tulee pakolaisia nilkat paljaina, tsot tsot Venäjä ei näe muuta kuin oman navan.

    Juu en sentään, jätetään se mustalierinen mies sinne ovelle ja olemaan vaiti.
    Numerouni oli erikoinen, näin vain numerot, ja siihen sopi yksi tapahtuma kuuntelin radiota keittiössä kun ohjelmassa luettiin meikäläisen kirje.
    Olin vähän häpeissäni mutta hetkeä ennen olin soveltanut muistamia numeroita jotka muistan varmaan lopun ajan, ja miten siinä kävi, samaan aikaan häpeissäni ja inkkaritanssia tanssimassa. Ee.

    Uskon hyvin että näkyjä ja tuntemuksia on aina ollutkin.
    Kuten Turun linnan alakerrassa jossa oli vankien paikka, työntekijä näki ympärillään utuisia hahmoja ja aisti jäätävän vihan, työntekijä juoksi pois eikä suostunut enää menemään sinne.

    Itselläni on nämä aistit omituisia näin että äitini isä istui tuvassa pöydän ääressä tuli merkillinen tuntemus, lähdimme kotiin päin ja sanoin autossa että emme enää näe paappaa. Minut vaiennetiin, älä höpötä.
    Alle parin kuukautta ja mentiin sitten paapan hautajaisiin.
    Näin kävi seuraavalla kesälomareissulla ei ollut enää paappaa, en voinut istua paikassa missä hän istui viimeisen kerran.

    Pidän mieluummin kaikesta sen hyvän muiston kun katsoisin vainajaa, en sitten tiedä onko Salossa tapa hengailla avonaisen arkun ääressä, itse en kykenisi.
    Muistan nähneeni lehtikuvan jossa ilmeisesti joskus 1930-luvulla oli tapa kuvata kuolleen ääressä siinä nuori poika makasi oli hukkunut, siinä istui kyykyssä äiti ja pikkusisarus katsoen vainajaa.
    Tai kuva miten kadulla makasi nälkäkuollut tyyppi ja ihmiset kävelivät ohi.
    Taisi olla yleistä nälkävuosien aikana.

    Ei kaikki näe tai aisti, vahinko heitä kohtaan.

    Tänään oli puhetta kun pääskyjä satoi taivaalla Kiinassa, miten kiinalaiset pitää niitä esi-isien viesteinä maailmanloppu tulee, kikkeliskokkelis.
    Usein pikkulintuja pidetään enteinä ja kuolemana jos lentää sisälle se tuo kuoleman mukanaan, nyt kesällä talitintti lehahti sisälle se lensi keittiön lamppuun siitä back avasin pihaoven apposelleen verho pois edestä se lensi hienosti takas ulos. En koennut mitenkään kauhuissani. Sillä pikkulintuja oli hurmycket juomassa ja kylpemässä. Olen huomannut että talitintit ovat varpusia rohkempia.
    Vaikka varpusinvaasio joukossa 4-5 talitinttiä näin on.

    Kun aiheena oli maalattava lintu, ihmeteltiin luokassa miten yksi vain syherteli vaikeana, hän kertoi ei voi maalata lintua hän maalasi linnunmunia.

    VastaaPoista
  5. Enkeli sodassa kannattaa verrata Jalanjäljet hiekassa -tarinaan. Enkeli ei sodi, mutta "kantaa" ihmisiä. Ehkä tieteellisemmin voisi sanoa resilienssi, vaikka onkin eri asia kuin enkeli.

    Jyviä ovat he, jotka uskovat Jumalaan ja akanat ovat he, jotka hylkäävät Jumalan jopa ahdingon edessä. Eihän kaikki voi tarttua aseeseen, mutta kaikilla on mahdollisuus luottaa Jumalaan. Profetian ja Raamatunkin mukaan kaikki, jotka uskovat Jumalaan, tulevat pelastumaan. Ei tarvitse ottaa asetta käteen, riittää, että uskoo.

    Kun maailmasta katoaa pikkulinnut, tulee maailmanloppu. Näin kertoi eräs elokuva, jonka nimeä en nyt muista.

    VastaaPoista
  6. Ja aina ilahduttaa kun viidakosta löytyy uusi harvoin kuvaan saatu tirppa.
    itse pidän linnuista paljon, omilla viikkorahoillani ostin keltaisen linnun eläinkaupassa se karkasi että haavi esiin, ajattelin siinä linnussa on munaa.
    Juu herkkä tuo jalanjäljet hiekassa-tarina.

    Luin lehdestä että kirkossa ihmeparantuminen on harvinaista, mutta normaalia.
    Jumala loi kaiken hyväksi, mutta syntiinlankeemuksen myötä maailmaan tuli sairaus.
    Sairaudet ei kuitenkaan johdu niistä kärsivien synneistä.
    Ihmeet ovat siis harvinaisia mutta normeja..jotenkin niksaa tuo.
    Ihmeitä tapahtuu ikonien, pyhien ihmisten reliikkien ja esirukousten kautta.

    Tarvitseeko uskoa että uskoo kun vanha ihminen kertoi esirukoilleen minua, miten se tuntui vahvasti. Se oli ihme.

    Ortodoksi Isä sanoi harvinaista mutta normaalia.
    Luterilainen pappi sanoi rukoilleen monesti sairaiden puolesta.
    Helluntailainen sanoi että mitta täyttyi kun nigerilalaisen parantajan suurissa kokouksissa, jossa kaikki lavalle tulleet julistettiin terveiksi.
    Se oli bluffia, en nähnyt yhtään parantamista, erään kyttyräselkäisen vanhan naisen selkää väännettiin suoraksi niin, että hän vaikeroi.
    Olisi mukavaa nähdä edes yhden lääkärintodistus vaikkapa nuoruusiän diabeteksestä parantumisesta.

    No joo.
    Parhaimmat naurut soi iltauutiset.
    IL kertookin ja uutiset viimeistelevät.
    Venäjän rajavartiosto sallii tällä hetkellä paperittomien tai puutteellisin asiakirjoin turvapaikanhakijoiden saapumisen Suomen rajalle.
    Suomen rajalle haluavat kääntyvät ihmissalakuljettajien puoleen, jotka tarjoavat ”pakettimatkoja” Venäjälle.
    Hinta ”matkapaketille” vaihteli noin 2000–3000 euron välillä.

    ”Matkapaketin” lisäksi siirtolaisten on hankittava Venäjällä vielä polkupyörä rajan ylitystä varten.

    Siis näin apupyörät parissa fillarissa, fillaria talutti aikuinen mies, näky oli sellainen että kierin kippurassa nauraen kuin hullu.
    Koirallakin oli hauskaa kun heilutti villisti häntää.(Ajatellen nyt mami sekosi)
    Mitä ja mistä ne fillarit ovat, varmaan osa ei osaa edes pyöräillä silloin apparit ovat paikallaan XDDDDD

    Venäjä näyttää siis tehneen turvapaikanhakijoiden rajalle kuskaamisesta bisnestä.

    RBK:n mukaan sen jälkeen kun siirtolaiset on tuotu rajalle, heille myydään vielä polkupyörät. Viime viikolla yhden pyörän hinta oli erään pietarilaisen, raja-alueella menopelejä varta vasten kaupitelleen yrittäjän mukaan 450 Yhdysvaltain dollaria.

    Huom! Uutiskuvissa näkyy vain miehiä suurin osa Somaliasta, missä naiset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helluntailainen taisi puhua nigerialaisesta Chris Oyakhilomesta eli Pastori Chris, hän on tehnyt uskosta megabisneksen. Suomessa hänen "ilosanomaa" levittää Rapsodia .

      Vuonna 2005 kyseltiin:
      "Heräsikö se Nigerialainen pastori oikeasti kuolleista helluntailaisten kokouksessa?"

      (Huom. helluntailainen pastori on aivan eri juttu kuin luterilainen pastori.)

      Suomeen polkupyörällä -ilmiö on jo pelkkä vitsi. Kohta niille varmaan annetaan kolmipyöriä tai potkupyöriä.

      Turvapaikkaa hakee usein mies. Yleisin selitys on, että matka on pitkä ja vaarallinen. Jos mies saa turvapaikan, niin silloin hän voi yrittää saada myös lopun perheestään luokseen. Naisten ja lapsien ei tarvitse siis tehdä pitkää ja vaarallista matkaa - tulevat suoraan.

      Poista
  7. Venäjä väitti, että Suomella on suunnitelmia hyökätä Venäjälle.

    VastaaPoista